søndag 22. august 2010

Strikkedilla

Endelig kan jeg legge ut bilde av noe som er ferdig! (Jeg har strikket masse annet ferdig også, men har vært litt for sløv til å ta bilde av det...) Denne vesten strikket jeg etter oppskrift (og garn) fra Pickles, og jeg falt helt for det fine stjernemønsteret! 



Desverre har jeg gjort tusen feil underveis som jeg ikke giddet å rette opp fordi jeg oppdaga det for sent, men jeg håper at det forsvinner litt i "helheten" :)

Jeg fant en supersøt knapp som jeg hadde bak. Husker ikke hva jeg kjøpte den til, men den passet så perfekt at jeg nesten mistenker at den var tiltenkt denne vesten...



Desverre bomma jeg litt på størrelsen. Strikket i str 3 år, som var det største, og skulle også være bursdagsgave til en treåring. Nå blir Alma på 2 år den heldige eier. Jaja! :)

Siden jeg er en travel dame synes jeg det er greit med små prosjekter, så i går begynte jeg på en grå versjon av denne søte vaffellua (også fra Pickles). Jeg er utrolig glad i den, men lilla passer ikke til alt (spesielt ikke rød jakke...), så vil gjerne ha den i en mer anvendelig farge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar