torsdag 19. august 2010

Hverdag og sånn

Jeg hadde kvalmende mye tid da jeg opprettet denne bloggen. Nå sitter jeg her og føler meg litt som en liten unge som ikke gidder å lufte den valpen jeg har mast hele sommeren om å få... Men når jeg har strikket ferdig et eller annet som jeg kan skryte av (ja, jeg har et sjal, en vest og en genser på vei...), løpt opp en fjelltopp på ny pers eller laget noe nytt og spennende så skal jeg kanskje få rotet meg til å legge inn et bilde og skryte uhemmet av meg selv. I mellomtiden bruker jeg tida på å fortsette å bane meg vei inn på profesjonsstudiet (det SKAL være julegave til Hege fra Hege!) og ellers bare levva livet :o)

Jeg har forresten bakt en black-forest-cake siden sist (a la master-chef, bare mye mindre vellykka... og ja, det er den som ser kræsj ut!!)


...og feira verdens beste toåring :)



So long! Let's dance ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar