søndag 4. juli 2010

Mimring...

Jeg fikk i oppgave å finne et bilde av meg selv til en jobb - Gjerne ute i naturen... - "Ikke noe problem, jeg har flust av bilder" sier jeg, og tenker med det samme at det kanskje ikke stemmer helt for nettopp dette bildet. Kriterier:
- KUN meg
- Jeg må naturligvis være fornøyd med det
- Det må passe til anledningen. Dvs ikke med høy flaskeføring eller flashing av boobsa (Hehe... jeg har virkelig IKKE noen slike bilder uansett!)

Etter en rask sondering på pc'n konkluderer jeg med at familiens fotosamling de siste to åra har hatt en annen hovedperson enn meg. Det finnes virkelig ikke det bilde av kun meg som jeg kan være sånn passelig fornøyd med. Jeg gjør da som NRK i disse dager - tar et dypdykk i arkivet! 

Nå endte det hele med at jeg måtte ta meg en tur ut med kamera, først og fremst fordi det ville være rart å komme med et bilde av en 20 år gammel blondie. Men mitt lille arkivdykk gav andre gleder i form av mimring og en god latter =)


Året er 2003 og Hege er blond og blåøyd... Jeg er fremdeles blåøyd, og om to uker er jeg også blond igjen! Ingen stor forandring, med andre ord ;)




Verdens kjekkeste mann heter Christer og skal bli rockestjerne - Heller ingen store endringer siden den gang ;)




Dette bildet lå på pc'n og må vel ha representert min humor den gang. Jeg synes fremdeles det er rasende festlig :o)




Min favoritt t-skjorte var knallgrønn og jeg brukte den hele tida! Jeg hadde et matchende knallgrønt belte til... Spørs om Frelsesarmeen var så heldige å få både t-skjorta og beltet til slutt - godt brukt! 




Det mest lovende bandet i Trondheim i 2003 het "Psalm"... Til stor sorg for gamle fans la de opp i januar 2005, men det er spådd comeback i løpet av 2012 ;)




Så noen andre perler som er fra den senere tid, men som er så latterlige at de likevel fortjener en plass i dette innlegget:

De "überkule" solbrillene mine som jeg kjøpte en gang rundt 2000, og brukte til og med i 2004. De var svindyre, men ser aldeles LATTERLIGE ut i dag!!!


Vår første tur over vidden i 2006. Været er fantastisk og vi tror alt vi har hørt om Bergen er løgn. Dette er altså før 86 dager med regn i strekk den høsten!




Nyttårsaften 2007: Dette er det beste bildet fra den kvelden!




Og til slutt en mer verdig avslutning på det hele: Et bitte-bitte-bittelite knøtt :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar